niedziela, 1 kwietnia 2012

Marcowe denko

Dzisiaj będzie krótko i na temat, bo niestety mam zbyt mało czasu na więcej. Jutro wylatuję do Barcelony. Jest już po północy, więc w zasadzie to dzisiaj. Nadal nie jestem spakowana. Nie mam pojęcia co zabrać ani jak się ubrać, bo u nas pada śnieg. Cudnie.

Ostatnio także nie miałam czasu publikować, bo zajmowały mnie przygotowania do wyjazdu i pisanie grantu :/ Postaram się poprawić po powrocie. A teraz do rzeczy. Moje zużycia marcowe prezentują się następująco:


1. Tonik Uroda Melisa - fajny tonik, który polubiłam, ale nie umiem powiedzieć czy jakoś spektakularnie poprawił moją cerę. Spełniał swoje zadanie. 

2. Szampon Joanna Naturia z biosiarką i bursztynem - "ciekawy" zapach. Mnie nie przeszkadzał, a szampon ogólnie polubiłam. Kupiłam już następny z tej serii.

3. Balsam Lipikar Baume AP - mój hit i must have. Kocham. Ratuje mi życie zimą, gdy moja skóra na ciele ciągnie, swędzi i mam wrażenie, że przy pochylaniu się zaraz pęknie. Gdy nawet oliwki przestają działać on jeden pozostaje na placu boju. Pisałam o nim w pierwszym poście. 

4. Krem do twarzy bebe do skóry wrażliwej - fajny kremek do codziennego użytku. Polubiłam pomimo parabenów i innych takich.

5. Krem do rąk Oillan - lekka konsystencja, świetnie się wchłaniał, ale niestety na moje ręce za słaby. Dobry krem do używania w ciągu dnia.

6. Szminka ochronna bebe różana - moja ulubiona pomadka ochronna. Lubię ją za zapach i konsystencję.

7. Krople do oczu Starazolin - używam często, bo mam problem z suchością oczu. Są wiecznie przekrwione. Te kropelki mi pomagają.

8. Próbki kremików Vichy i LaRoche - ten drugi pachnie niezbytnio, ale LaRoche ma już takie ciekawe zapachy. Działanie ciężko ocenić po jednej próbce

Na dzisiaj to tyle. Mam nadzieję, że uda mi się jutro wszystko w końcu spakować i że niczego nie zapomnę

12 komentarzy:

  1. Kocham całą serię Joanna Naturia. Udanego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Joanna szampon mnie kusi:), teraz Ty mnie kusisz, udanego wyjazdu, wracaj szybko do nas:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne denko :) a Balsam Lipikar Baume AP musze wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. no co zrobić, że jest takie dobre:)
    o to fajnie, że pojechało z Tobą, dobrze, że masz lapka to się przynajmniej nie nudzisz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj to tym bardziej zazdroszczę, przywieź ze sobą mnóstwo zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, przede wszystkim udanego wyjazdu! :)) Porób jakieś fotki dla nas, jak będziesz miała czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. szampony z Joanny mają piekne zapachy :)tonik muszę sobie wypróbować ostatnio widziałam go w Naturze :P

    OdpowiedzUsuń
  8. też lubię te pomadki z bebe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam produkty Joanny. Teraz stosuje odżywkę oraz balsam do włosów. Świetne są.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje tych denek :) Pozdrawiam a i zapraszam do siebie. Dodaje do obserwowanych i po cichu licze na to samo gdyż dodając mnie do obserwowanych mozna wygrać u mnie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Barcelona.. mmmm :) też chciałabym tam kiedyś polecieć ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę, zostaw komentarz. Bardzo lubię je czytać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...