niedziela, 22 lipca 2012

Jabłkowo-waniliowa pianowata przyjemność z Rossmanna :)

Dzisiaj będzie kilka słów o piance w żelu do mycia Rossmannowskiej firmy Wellness&Beauty - wanilia i kwiat jabłoni.


POJEMNOŚĆ: 125 ml
WYPRODUKOWANO: w Niemczech
DOSTĘPNOŚĆ: drogerie Rossmann
CENA: ok 10 zł
WAŻNY: 08/2014
OPIS PRODUCENTA:
 

OPAKOWANIE:
 

Produkt znajduje się w metalowym opakowanie z plastikową nakrętką. Buteleczka znajduje się pod ciśnieniem, tak jak dezodoranty czy pianki do golenia. Niestety nie widać ile produktu zostało w opakowaniu, ale można się tego domyślić po wadze. 


Produkt wydostaje się  przez mały otworek, który jednocześnie jest przyciskiem. Po aplikacji w środku zostaje jeszcze niewielka ilość żelu, która po chwili wypływa, co jest nieco irytujące. Poza tym nie mam zastrzeżeń.
 
SKŁAD:


Raczej nie zachwyca. Głównie spieniacze, substancje zapachowe i parabeny. 

ZAPACH:


Jak dla mnie bardzo przyjemny. Owocowy. Wyczuwam zarówno nutkę wanilii, jak i jabłka. Lekko kwaskowaty. Nienachalny. Nie utrzymuje się na skórze (w każdym razie na mojej - zawsze nakładam balsam).

KONSYSTENCJA:


Bardzo przypomina żel do golenia. Najpierw jest to żel, który w kontakcie z wilgotną skórą zamienia się w delikatną, mięciutką piankę. Zwiększa dosyć znacząco swoją objętość.



 

DZIAŁANIE:

Ogólnie szału nie ma. Jest to zdecydowanie produkt umilający mycie, ale żadnych efektów pielęgnacyjnych nie zauważyłam. Czy wysusza skórę, nie wiem, bo od razu po kąpieli nakładam balsam albo inne smarowidło.

OGÓLNA OCENA:


Ot taki czasoumilacz. Raczej jestem pozytywnie nastawiona do tego produktu. Nie używam go codziennie, ale jak mam ochotę na miłą odmianę to sięgam właśnie po ten produkt. Lubię jego zapach i konsystencję. 


Czy kupię ponownie? Raczej nie. Chcę wypróbować inne produkty.

19 komentarzy:

  1. A ja chętnie wypróbuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odstrasza mnie zapach walinii - ale to dobrze, bo pianki uwielbiam i pewnie bym się skusiła, gdyby nie to :P

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja pozostaje wierna olejkowi diamentowemu z nivea...mega przyjemność używania ( mieni się drobinkami),nie pieni się, ale za to świetnie nawilża, a do tego zniewalająco pachnie kwiatem białej kalii... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, jak słyszę jabłko i wanilia to od razu mi się oczy świecą!

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda że nie ma żelu o takim zapachu

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę, co za cudo. Pierwsze widzę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie widziałam tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie widziałam go do tej pory.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ciekawie wygląda, muszę sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. żel w takiej postaci do mycia jeszcze nie widziałam, ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja go jeszcze nie widziałam ale jakoś zbytnio mnie nie kusi
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.shellmua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie widziałam jej w Rossmannie, ale jak zobaczę to kupię, ciekawi mnie jak pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie widziałam jej ale jak się przydarzy promocja to kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny w trakcie podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pianka w żelu ?! pierwszy raz słyszę, ale jutro jadę do Rossmana to na pewno kupię. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja bym chciała wypróbować tak z ciekawości :P
    Jednak aktualnie mam tyle żeli, płynów.. :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę, zostaw komentarz. Bardzo lubię je czytać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...