poniedziałek, 30 lipca 2012

Biedronkowe szaleństwo kosmetyczne :)

Gdy dzisiaj robiłam zakupy w Biedronce moim oczom ukazała się cała szafa z kolorówką marki Bell. Byłam tym bardzo zaskoczona. A gdy minęłam szafę zobaczyłam półki z przeróżnymi kosmetykami. Wprost nie mogłam wyjść z podziwu. Od razu sprawdziłam stan portfela i zakupiłam kilka rzeczy.


Skusiłam się na dwufazówkę Bielendy (bo bardzo ją lubię, a cena 5,99 zł była korzystna), błyszczyk Bell w kolorze 06 (próbowałam - jest cudny!) i pomadkę ochronną Bell o smaku wiśniowym.

Oferta jest bardzo bogata. Nie wszystkie kosmetyki były niestety w mojej Biedronce, ale na pewni się będę za nimi rozglądać. 



Oprócz tego w ofercie znajdują się także kremy Garnier. 


 

W gazetce znajdziecie także kule do kąpieli, płyny i balsamy.


Mamy także coś dla naszych Panów :)
 


Na pewno skuszę się jeszcze na jakieś cienie, błyszczyk, dwufazówkę, ale inną i może na lakier do paznokci. A Wy?

Pełną ofertę możecie zobaczyć TU.  Wszystkie zdjęcia pochodzą z tej właśnie gazetki firmy Biedronka.

43 komentarze:

  1. Dwufazówką z Bielendy jestem zachwycona, muszę ją koniecznie kupić jeśli jest w promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden błyszczyk i 2 lakiery podobają mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jeszcze nic nie mam, ale kusi mnie kilka rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. już? a pisze że od pierwszego...koniecznie muszę się wybrać do swojej Biedrony, mam chętkę na róż Bell :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm. Nawet nie wiedziałam, że ma być taka oferta dopóki nie zobaczyłam jej w Biedronce.

      Usuń
  5. To prawda oferta bardzo fajna ja się wybieram jutro albo pojutrze najbardziej bym chciała dostać w swoje ręce pomadki, lakier do paznokci i myślę że na inne rzeczy też się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze a piszą ,że jest dopiero dostępna od 1 sierpnie;D
    aaa to cwaniaki;D

    OdpowiedzUsuń
  7. będę polować na róż Bell i płyn dwufazowy z Bielendy, chociaż nowy lakier też nie zaszkodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba kupię puder Bell :) i pewnie skuszę się na jakieś lakiery

    OdpowiedzUsuń
  9. też bym chciała dwufazówke:) trzeba się wybrać do Biedronki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo podoba mi się pomarańczowy błyszczyk do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  11. widziałam ofertę, szkoda, że pojechali po całości nie potrafią dotrzymać terminów, tez chce kupić Bielendę

    OdpowiedzUsuń
  12. O jak fajnie, że zapakowali kosmetyki Bell, miło z ich strony:)
    Chyba, też się wybiorę do biedrony:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Duży plus za to, że wszystko jest szczelnie popakowane.

      Usuń
  13. Czy tusze są także zapakowane w blistry?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo jak błyszczyki i wszystkie inne kosmetyki. Dodatkowo szczoteczka jest osobno.

      Usuń
  14. Już u Ciebie są kurcze to nie wiem czy lecieć do mojej Biedronki czy czekać do 1:/

    OdpowiedzUsuń
  15. o, a miały się pojawić dopiero 1 sierpnia!

    OdpowiedzUsuń
  16. no, no, biedronka zaszalała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. faktycznie bardzo bogata ta oferta z Biedronki:) na szczęście mam do niej bardzo blisko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam w okolicy aż dwie :) W drugiej sprawdzę czy mają to czego nie było w tej ;)

      Usuń
  18. ja mam chęć na maseczkę ; )

    OdpowiedzUsuń
  19. mam zamiar kupić płyn z bielendy

    OdpowiedzUsuń
  20. patrz a u mnie w bierze pusto ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. skusiła bym się na żele pod prysznic:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jeszcze czekam na dostawę u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ooo trochę wcześniej, to biegnę jutro do swojej Biedrony po płyn dwufazowy i może coś jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mnie jakos ta dwufazowka z bielendy nie przekonuje..

    OdpowiedzUsuń
  25. Na szczęście moja okoliczną biedronkę otwierają w czwartek, więc myśle, że te produkty będą

    OdpowiedzUsuń
  26. szkoda, że teraz mam tak daleko do Biedronki:/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojej Biedronka się rozkręca ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mnie na szczęście nic z tej gazetki nie skusiło :)

    OdpowiedzUsuń
  29. znając moją biedronkę to nic nie będzie z tej oferty ;) a na kilka rzeczy nawet bym miała ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też zakupiłam dwufazówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Muszę koniecznie iść do Biedronki ;>

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja mam całą listę na zakupy w Biedronce!

    OdpowiedzUsuń
  33. tą Bielendę stosuję do mycia pędzli :]

    OdpowiedzUsuń
  34. wow to się Biedronka rozwinęla

    OdpowiedzUsuń

Proszę, zostaw komentarz. Bardzo lubię je czytać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...