środa, 25 stycznia 2012

Lista zakupowa

Nie mam ostatnio czasu, aby zajrzeć do Rossmana czy Natury (bo za późno opuszczam laboratorium), więc postanowiłam zapisać co mi ostatnio wpadło w oko. Co bym sama nie zapomniała, a może któraś z Was mi podpowie co lepsze :)

Lista zakupowo-życzeniowa:
1. Olejek Alterra (jeszcze nie wiem który)
2. Paletka Sleek Au naturel (planuję wrobić w to współmałżonka :P)
3. Szampon Joanna z apteczki babuni, z drożdżami piwnymi i chmielem
4. Rozświetlacz (najchętniej z jakiejś limitki Essence)
5. Pędzle do nakładania cieni (Ecotools albo Inglot)
6. Żel pod oczy Flos-lek
7. Kolorowe i nie tylko wspaniałości z Austriackich półek :) Tu liczę na to, że w Alpach poza śniegiem i doznaniami naukowymi odnajdę także coś dla moich bardziej kobiecych pasji.
8. Krem Dermedic Hydrain2 (z dużym znakiem zapytania)

źródło: banzaj.pl

I co o tym myślicie?

5 komentarzy:

  1. Sama mam ochote na jakąś paletkę sleeka i najchetniej widziałabym w mojej kosmetyczce rozswietlacz essence z serii crystaliced, ale już go nidzie nie mogę znaleźć :(

    a jesli chodzi o krem z dermedic, to jestem w jego posiadaniu, ale narazie czeka na swoja kolej, jak zużyję krem z flos leku, wiec niestety nic na jego tema nie jestem w stanie Ci powiedzieć, tylko tyle że go mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nie załapałam na ten rozświetlacz, ale Pani w mojej Naturze powiedziała, że aż taki genialny to on nie był i, że lepiej poczekać na nową limitkę ;) Także nic straconego!

      Usuń
  2. pędzle Inglot mam i nie które już mi służa 3 lata, są bardzo dobrej jakości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję zakup (póki co jednego/dwóch) do nakładania cieni. Także będę celować w jakiś w miarę uniwersalny. Mam ich pędzel do podkładu i jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  3. lubię pędzle eko są wyjątkowe!wiesz fajny jest żel pod oczy z avy...dostępny w rossmanie :)
    ps.Aniu serdecznie zapraszam Cię na rozdanie link :
    http://sweetperelka.blogspot.com/2012/01/uwaga-noworoczne-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Proszę, zostaw komentarz. Bardzo lubię je czytać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...