niedziela, 29 stycznia 2012

Chce mi się wiosny

Już mam dosyć szaro-burego świata. Najpierw kilka miesięcy jesieni, a teraz nagle zima. Już zaczynałam czuć wiosnę. A tu śnieg i mróz. Chcę wiosny. Jako że pogoda nie zamierza chyba zbyt szybko spełnić mej zachcianki, postanowiłam sprowadzić odrobinę wiosny do domu.
A oto i ona:

Tulipanek na razie jeszcze malutki, ale bardzo prężnie rośnie. Po dwóch dniach się przebił z zielonego listka. Jak już całkiem wyrośnie to dołożę zdjęcie. Taka mała zapowiedź wiosny dla Was :) Jeszcze tylko trochę i nacieszymy się słonkiem!

Udanego tygodnia!

3 komentarze:

  1. OOOO, a ja mam hiacynty :) Różowe i obłędnie pachnące wiosną...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jakoś kojarzą mi się z Tobą właśnie różowe hiacynty :)

      Usuń

Proszę, zostaw komentarz. Bardzo lubię je czytać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...