piątek, 13 stycznia 2012

Piątkowy wieczór...

W piątkowy wieczór lubię sobie posiedzieć w internecie i poczytać o kosmetykach, książkach, makijażu. Zazwyczaj zaglądam na YouTube'a i wyszukuję fajnych pomysłów na make-up'y, które mogłabym wykorzystać w weekend. Uwielbiam się malować, ale.... nienawidzę demakijażu. Zwyczajnie nie jest to dla mnie przyjemne. Ostatnio testowałam różne techniki i jedna przypadła mi szczególnie do serca.


Jest to filmik Lisy Eldridge. Wypróbowałam metodę z podkładaniem cienkich wacików pod oczy i to się sprawdza. 
MOJE UWAGI: Warto porządne namoczyć wacik przykładany pod oczy - wtedy szybciej rozpuścimy tusz, a także korektor pod oczy. Należy do tego użyć w miarę dobrych wacików. Słabej jakości po rozdarciu utworzą nam mnóstwo kłaczków, które mogą się dostać do oczu i je podrażnić. 

Polecam również inne filmiki Lisy. Ma wiele ciekawych tutoriali i makijaży. I bardzo ciekawy akcent ;) Przyjemnie posłuchać.

A jak wy przeprowadzacie demakijaż? Może wytestuję inną, lepszą metodę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, zostaw komentarz. Bardzo lubię je czytać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...