wtorek, 13 marca 2012

Moje 7 grzechów głównych :)

Zasiadłam z maseczką na twarzy do sprawdzania wejściówek i szlag trafił cały efekt maseczki, bo się zaczęłam irytować niewiedzą moich studentów. W ramach relaksu postanowiłam zrobić tego zaległego już taga.

Zostałam otagowana przez BeatyWizaż. Dziękuję bardzo za włączenie do zabawy!

Źródło: google.


Moje 7 grzechów głównych

Zasady:
1.Odpowiedz na 7 pytań. 
2.Utwórz osobny post oraz zamieść informację kto Cię otagował.
3.Przekaż zabawę innym blogerkom. 

1. Chciwość. Najdroższy kosmetyk jaki kupiłaś, najtańszy jaki posiadasz? 
Najdroższym kosmetykiem kupionym przeze mnie (nie liczę perfum, bo to nie kosmetyki) jest korektor DiorSkin Nude (ok 120 zł). Nie jestem pewna czy ponownie bym go kupiła. Jest fajny, ale chyba nie aż tak fajny. Najtańsze to cienie Sesnsique, które kupiłam niedawno po 1,99 zł za sztukę :D  Na pewno kiedyś kupiłam coś tańszego, ale teraz nie umiem sobie tego przypomnieć.

2. Gniew. Których kosmetyków nienawidzisz, a które uwielbiasz? Jaki kosmetyk był najtrudniejszy do zdobycia?
Najtrudniejsze pytanie. Nie ma chyba takich, które nienawidzę. Chyba tylko te, które mi robią masakrę na buzi. Ale nie mam konkretnych marek czy typów. Uwielbiam perfumy, żele pod prysznic i kremy/balsamy. Wszystko co ładnie pachnie :) Ciężko mi wybrać konkretną markę, bo to się zbyt często zmienia. W chwili obecnej wszystkie kosmetyki są w miarę łatwo dostępne. Ale chyba najtrudniej było mi dostać lakier Essence CircusCircus. Musiałam jechać aż do Wwy, aby go kupić (co prawda przypadkowo, ale jednak).

3. Obżarstwo. Jakie produkty są Twoim zdaniem najpyszniejsze?
Balsamy i żele pod prysznic o zapachu grejpfrutowym :D I peeling cukrowy Dax Cosmetics czekoladowo-kokosowy. Zawsze robię się głodna po nim :)

4. Lenistwo. Których kosmetyków nie używasz z lenistwa?
Pomimo problemów ze skórą niestety często nie chce mi się używać balsamów, ale ostatnio udaje mi się utrzymać jako taką dyscyplinę. To samo tyczy się kremów do twarzy. A potem chodzę i marudzę, że mnie skóra ciągnie, swędzi i się kruszy. Typowa baba.

5. Duma. Który kosmetyk daje Ci najwięcej pewności siebie?
Zdecydowanie maskara :) I ogólnie makijaż, ale bez tuszu to zdecydowanie czuję się gorzej.

6. Pożądanie. Jakie atrybuty uważasz za najatrakcyjniejsze u płci przeciwnej?
Ramiona (muszą być silne, ale nie przesadnie umięśnione), oczy (muszą mieć to coś) i jednocześnie spojrzenie. Przyciąga mnie też zapach - potrafię się obrócić jak przejdzie koło mnie facet, wyperfumowany ciekawym zapachem i iść za nim :P Zawsze mam ochotę zaczepić i zapytać czego używa, ale jak dotąd było mi głupio. Lubię jak mężczyzna jest szarmancki, zabawny i czuły. Jeśli dobrze tańczy to na pewno także złapie u mnie plusa. A tak na prawdę to cały czas się dowiaduję co jeszcze mi się podoba u płci przeciwnej, bo oni mnie ciągle zaskakują :)

7. Zazdrość. Jakie kosmetyki lubisz dostawać w prezencie?    
Zdecydowanie każde :) Ale chyba najbardziej perfumy ze względu na ich cenę. Ale tak na prawdę to po prostu uwielbiam dostawać prezenty i każdy nawet najmniejszy mnie cieszy :) 

Do zabawy zapraszam:

I każdą z Was, która ma na to ochotę :)

 

9 komentarzy:

  1. Kochana dziękuję za tag, ale... już go dopiero co robiłam ;)
    Oo, gdzie tak tanie cienie Sensique dorwałaś? W mojej Naturze to zupełnie nic nie przeceniają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, tak mi się coś zdawało, że u którejś z Was go widziałam, ale nie mogłam odnaleźć. Przepraszam. W jednej Naturze były (nie wiem czy jesteś z 3miasta?) na przecenie. Pokazywałam je w poście zakupowym :) Dodam, że nie skończyła im się data ważności :)

      Usuń
  2. Ja praktycznie codziennie irytuję się z powodu niewiedzy moich uczniów,a raczej ich niewielkim zainteresowaniem zdobywania czy przyswajania tej wiedzy w jakikolwiek sposób. Cóż począć, takie życie. Za otagowanie bardzo dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasza przyszłość w naszej młodzieży - strach się bać. Niewiedza niewiedzą, ale moi "podopieczni" potrafią stwarzać zagrożenie sami dla siebie i dla otoczenia poruszając się po laboratorium :/ Proszę bardzo :)

      Usuń
  3. dziękuję za otagowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja cię jeszcze nie obserwuję?! Skandal :)

    Lubię ten tag :D musze sie w koncu zebrac i go zrobic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, miło mi :) Oj ja się także długo zbierałam, bo pytania w sumie nie są takie łatwe ;)

      Usuń
  5. dzięki za tag, ale jakoś się w to nie bawię

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za otagowanie, z chwilą wolnego czasu na niego odpowiem :).
    Podobnie jak Ty uwielbiam perfumy i bez mascary się nie ruszam :).

    OdpowiedzUsuń

Proszę, zostaw komentarz. Bardzo lubię je czytać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...