czwartek, 1 sierpnia 2013

Pierre Rene - kilka słów o firmie

Zapewne większość z Was wie, iż zostałam Ambasadorką marki Pierre Rene. W ramach tej akcji otrzymałam kosmetyki do recenzji, które to ukazują się od jakiegoś czasu na moim blogu. Jednakże z racji bycia Ambasadorką i podjęcia się tego zadania, czuję się w obowiązku przedstawić Wam również samą firmę i markę. 



Przyznam szczerze, że wcześniej niewiele na temat tej firmy wiedziałam. Tyle tylko, że siedziba firmy znajduje się w Ustce i że są to kosmetyki obecne na rynku już od wielu lat. Firma działa już od 1993 roku (zaczęłam wtedy chodzić do podstawówki ;)). Początkowo importowali kosmetyki firmy należącej do koncernu Unilever (Algida, Dove, Lipton itd.) - Pierre Robert. Ich kosmetyki były bardzo znane i cenione w Skandynawii. Po dwóch latach zaczęli wprowadzać już własne produkty na nasz rynek. 

Siedziba firmy w Polsce - Ustka, ul. Ogrodowa 7

Obecnie kosmetyki tej firmy są dostępne w ponad 21 krajach, a ich produkcja odbywa się poza granicami naszego kraju - w Niemczech, Włoszech, Francji, Szwecji i Hiszpanii. Oprócz kosmetyków marki Pierre Rene w ofercie znajdują się także dwie inne linie: Miyo - kosmetyki kolorowe zaprojektowane z myślą o nastolatkach i Medic - dla osób z cerą wrażliwą. W ofercie marki znajdziemy także produkty przeznaczone dla nieco bardziej zaawansowanych użytkowników - serię Professional.

[EDIT]:  Otrzymałam informację, iż w materiałach przekazanych mi przez firmę oraz na ich stronie internetowej był błąd. Kosmetyki są produkowane w Polsce w zakładzie w Ustce, zaś półprodukty-komponenty sprowadzane są z w/w krajów (np. masy kosmetyczne do fluidów, masy do tuszy do rzęs, masy do pomadek, masy do róży do policzków itd.) Konfekcjonowanie odbywa się w siedzibie firmy w Ustce na halach produkcyjnych.

Kosmetyki tej firmy opatrzone są certyfikatami PN EN ISO 9001:2008 oraz PN-EN ISO 22716:2007 (GMP). Ten drugi jest oznaką Good Manufacturing Practice i gwarantuje wysoką jakość oraz spełnianie wysokich wymagań w procesie produkcyjnym, konfekcjonowania oraz magazynowania produktów. Poza tym kosmetyki zyskały uznanie w konkursach branżowych - uzyskały m.in nagrody Oskara i Perłę Rynku Kosmetycznego.

Firma cały czas się rozwija i wprowadza nowe kosmetyki. Jedną z inwestycji firmy jest czterogwiazdkowy Hotel Lubicz wyposażony w ofertę SPA&WELLNESS. 

A jakie są kosmetyki tej firmy? Przede wszystkim, jak w każdej marce, zdarzają się perełki i totalne niewypały. Kosmetyki Pierre Rene są tanie i raczej łatwo dostępne. A to zdecydowanie przemawia na ich korzyść, bo zwyczajnie ich zakup nie powoduje dziury w domowym budżecie. Dostać je możemy w szafach rozstawionych w drogeriach (np. Natura), ale także on-line w sklepie internetowym firmy KLIK. Znajdziemy tu pełną ofertę marki (bo szafy bardzo często są dosyć przebrane). Ceny również są konkurencyjne. W kolejnym poście postaram się Wam nieco przybliżyć sam sklep i to jak z niego zamawiać. 


Oprócz tego na Facebookowym profilu Pierre Rene KLIK w każdy poniedziałek między 12 a 18 odbywa się dyżur wizażysty. Można zadawać pytania na tematy związane z makijażem i pielęgnacją. Wizażystki są na prawdę bardzo pomocne i otwarte. W razie potrzeby tworzą rysunki czy wskazują konkretne produkty. Bardzo lubię te spotkania. Dowiedziałam się m.in. jaki mam kształt oczu :) Każdy czwartek prezentowane są porady, które otrzymałyśmy w trakcie dyżuru - to taka alternatywa dla tych, którzy nie mogą lub nie chcą uczestniczyć w dyżurach

Przyznam, że choć nie wszystkie produkty tej marki mi odpowiadają, to samą markę polubiłam. Odnoszę wrażenie, że na prawdę zależy im na kliencie i jego zadowoleniu. A to poza jakością samego produktu też jest ważne. 

A jakie są Wasze odczucia wobec tej marki? Znacie ją? Lubicie?

10 komentarzy:

  1. Ja dopiero zaczynam przygodę z tą marką;) Jednak kosmetyki już przypadły mi do gustu;)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze się nigdy z tą marką nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś używałam kosmetyków tej firmy ale obecnie nic nie posiadam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ta firmę. Szczególnie lakiery do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam nawet kilka osób, które pracowały w Pierre Rene w Ustce, bo mam tam rodzine :P [u której obecnie siedzę :) ]

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie te firme, szczegolnie puder przypadl mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam :) ale chętnie poczytam recenzje produktów tej firmy ;)

    www.kraina-kosmetykow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dyżur wizażysty, fajna sprawa! U mnie w mieście z dostępnością było jednak zupełnie inaczej, nie nazwałabym tej marki nawet przeciętnie dostępną, ale szczerze mówiąc nie mam i tak do niej do końca przekonania, więc będę wypatrywać Twoich recenzji, może się na coś skuszę i zmienię stosunek do marki. Swoją drogą ja dopiero niedawno odkryłam, że to nie polska marka, nie wiem czemu, zawsze myślałam, że mimo obco brzmiącej nazwy, to produkty polskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. znam firmę, i mam tak samo jak Ty, jedne kosmetyki lubię, inne nie

    OdpowiedzUsuń

Proszę, zostaw komentarz. Bardzo lubię je czytać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...