środa, 28 sierpnia 2013

Zostań Ambasadorką Pierre Rene!

Dziewczyny!

Wczoraj zapraszałam Was na konkurs, gdzie można wygrać kosmetyki marki Pierre Rene, a dzisiaj chciałabym Was zachęcić do wzięcia udziału w kolejnej edycji programu Ambasadorka Pierre Rene. Jeżeli lubicie tą markę lub jej nie znacie, a chcecie poznać, to koniecznie się zgłaszajcie. Szczegół znajdziecie na stronie pierrerene.pl KLIK.


Jak to działa?

Wysyłacie swoje zgłoszenie na adres daria@pierrerene.pl - pamiętajcie o datach! - do 22 września. Następnie czekacie na werdykt. Jeśli zostaniecie wybrane, otrzymacie kosmetyki do testów. A potem tylko testujecie i dzielicie się opinią z czytelniczkami Waszego bloga/funpage/vloga. 

Co mi dało bycie Ambasadorką?

Po pierwsze miałam możliwość przetestowania wielu kosmetyków PR, których wcześniej nie znałam. Była to dla mnie marka słabo znana, choć jakieś pojedyncze produkty w swoich zbiorach miałam. Teraz znam tą firmę dość dobrze i na pewno dużo pewniej będę sięgać do ich asortymentu. Poza tym miałam okazję współpracować z bardzo sympatyczną Panią Darią i przyznam, że ta współpraca (choć pierwsza) była bardzo przyjemna. Nie było nacisków na pozytywne recenzje ani komentarzy, że coś się nie podoba. Uważam, że kontakt był na bardzo wysokim poziomie. Dlatego tym niezdecydowanym - polecam :)

Dodatkowym plusem było to, iż dowiedziałam się o poniedziałkowych dyżurach wizażysty. Niejednokrotnie z nich skorzystałam, a gdy nie miałam czasu, podczytywałam czwartkowe porady. Fajne miejsce na takie babskie pogaduchy :)

Poza tym dzięki tej współpracy mogłam przygotować dla Was trwający właśnie konkurs i dać szansę większej ilości osób na wypróbowanie kosmetyków tej marki.

Gorąco Was zachęcam i życzę Powodzenia!


5 komentarzy:

  1. ja się już zgłosiłam może się uda

    OdpowiedzUsuń
  2. Produkty pierre rene zamówione.. sama się wpierw przekonam co do nich, a potem też się zgłoszę.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa oferta :-)

    Zapraszam na konkurs,
    http://peerfectlly.blogspot.com/2013/08/konkursgiveaway.html :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja tam wolę sobie kupić:)Nie lubię czuć sie zobowiązana wobec jakiejkolwiek firmy:)

    OdpowiedzUsuń

Proszę, zostaw komentarz. Bardzo lubię je czytać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...