środa, 30 maja 2012

Swatch: Out of my mind Essence

Dzisiaj zaprezentuję Wam swatche lakieru, który otrzymałam w swoim pierwszym Blogboxowym pudełku. Jest to lakier marki Essence o nazwie 52 Out of my mind. 


Jest to kolorek z gatunku niebiesko-zielonych. Daje ładny mieniący się efekt. Buteleczka jest standardowa dla lakierów tej marki (5 ml). Pędzelek również standardowy. Raczej wygodny. Trwałość lakieru normalna. Schnięcie raczej średnie. Ani super szybkie, ani specjalnie powolne. Ot, taki zwyczajny lakier w ciekawym kolorku.

A teraz trochę zdjęć :)


 Po nałożeniu dwóch warstw prezentuje się tak:




Kolor jest ładny, ale niestety nie w moim guście. W buteleczce prezentuje się dużo lepiej niż na moich pazurkach. Prawdopodobnie wyląduje w zakładce wymiankowej.

23 komentarze:

  1. przyznaję, że również nie jest w moim guście ten kolorek. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. mam go i podzielam zdanie, w buteleczce fajniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorek ciekawy :) w buteleczce bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łaadny kolor :) ostatnio mam manię na punkcie niebieskiego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też go mam, robiłam do niego jedno podejście i mnie zniechęcił.Strasznie smuży.Ale u Ciebie o dziwo bardzo ładnie wygląda.Może to ja nie umiem go używać?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby ładny, ale na pazurkach nie bardzo. Przynajmniej na moich by wyglądał źle. Ale na Twoich aż tak źle nie wygląda ;) Ale cóż, trzeba się polubić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor ładny ale nie lubię takiego wykończenia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby ładny kolorek,ale na paznokciach jakoś dziwnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam go albo bardzo podobny, nie przepadam za nim jakoś do moich dłoni nie pasuje :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię niebieski, więc kolor mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. mi się strasznie podoba, ostatnio jestem zakochana we wszytskich odcieniach niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zaopatrzyć?oo..jesteś w ciąży? czy planujecie dopiero?

    OdpowiedzUsuń
  13. całkiem ładniutki, chociaż wyszedł całkiem inny kolor na paznokciach, niż jak jest w buteleczce :p

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny jest! Co Ty od niego chcesz :P

    OdpowiedzUsuń

Proszę, zostaw komentarz. Bardzo lubię je czytać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...