wtorek, 8 maja 2012

TAG: 11 pytań

Zostałam otagowana przez Annuulllę, Bellitkę oraz Anitkę.




ZASADY:
1. Po przeczytaniu 11 pytań zadanych przez Tagera, odpowiadamy na wszystkie na swoim blogu.
2. Następnie wybierasz 11 osób, które tagujesz i zamieszczasz linki do nich.
3. Tworzysz 11 nowych pytań, na które będą musiały odpowiedzieć osoby otagowane.
4. Powiadom osoby przez ciebie wybrane, że zostały otagowane.
5. Daj taga osobom, które jeszcze go nie miały.




Pytania od Annuulli:

1. W jakim wieku zaczęłaś się malować?
Zaczęłam na studiach. Najpierw nieśmiało od tuszu na pierwszym roku, a potem przyszedł czas na cienie i puder. W liceum malowałam się tylko na studniówkę.

2. Czym się kierujesz przy kupowaniu kosmetyków? Ceny, składy, opinie innych, reklama....
 Różnie. Czasem kupuję coś, bo ma dobre opinie, czasem ze względu na promocję, a czasem ze względu na zachciewajkę.

3. Jaki kosmetyk ostatnio kupiłaś?
Krem do twarzy i maseczki.

4. Jak dziś jesteś umalowana? 
Turkusowa kredka, beżowy satynowy cień Nouba i tusz do rzęs CollosalVolume.
5.Z czego się składa Twój podstawowy makijaż?
Baza pod cienie, jasny (zazwyczaj beżowy) cień, kredka i tusz do rzęs.

6. Ulubiony kosmetyk do włosów to......
Zdecydowanie balsam z imbirem MrPotters.

7. Twoje największe osiągnięcie w dotychczasowym życiu?
Ciężko powiedzieć. Myślę, że prawdziwe osiągnięcia dopiero przede mną.

8. Wyobraź sobie, że możesz na jeden dzień zamienić się w zwierzę, co to by było?
 Kot. W końcu bym się wyspała i wyleniła za wszystkie czasy :)

9.Jeśli byś mogła co byś w sobie zmieniła?
Gdybym mogła to bym trochę podreperowała wygląd - zwłaszcza nos. A najchętniej to charakter. Mniej upierdliwa i czepialska. I trochę bardziej wyluzowana.

10. Co robisz na codzień?
Jestem doktorantką na Wydziale Chemii. Wykonuję różne doświadczenia, dręczę studentów na laboratoriach i jeżdżę na konferencje. A poza tym jestem całkiem szczęśliwą żoną swojego Męża.


11. Co planujesz robić w długi majowy weekend:)
Grillowałam (bo już się w zasadzie zakończył) i odpoczywałam. Zaliczyłam genialną imprezę z przyjaciółkami. I spędziłam dużo czasu z ukochanym. 

Pytania od Bellitki:
 1. Co lubisz w swoim wyglądzie najbardziej?
Usta i oczy. Ale i tak na nie narzekam ;)

2. Jakim zwierzęciem chciałabyś być w drugim wcieleniu?
Wolałabym jednak pozostać człowiekiem, ale może dla odmiany facetem. Fajnie byłoby spojrzeć na wszystko z ich perspektywy.

3. Co zrobiłabyś, gdybyś wygrała milion w totka?
Byłabym obłędnie bogata :P


4. Czy jest jakiś film, który oglądałaś już wielokrotnie i nadal Ci się nie znudził? Jeśli tak, to jak to?
Jest ich kilka. Na pewno "Lista Schindlera", "Śniadanie u Tiffany'ego", "Cabaret" i "Lęk pierwotny". Poza tym jestem bardzo "fazowym" człowiekiem. Jak mam na coś fazę to oglądam/słucham tego na okrągło. I nie nudzi mi się wogóle ;)

5. Jeśli mogłabyś sama sobie wybrać imię to jakie by to było?
Lubię swoje i raczej bym go nie zmieniała. Wolałabym wybrać imię dla kogoś nowego ;)

6. Jaki jest Twój ideał mężczyzny?
Przyjaciel, kochanek i mąż w jednej osobie.

7. Jak to się stało, że postanowiłaś pisać bloga?
Bardzo lubiłam oglądać Youtubowe tutoriale makijażowe. Zaczynałam od MichellePhan (jak jeszcze nie była tak znana).Potem trafilam na Lisę Eldrige, którą uwielbiam również za akcent. Postanowiłam poszukać także polek. Znalazłam i polubilam MakijażeKasiD. A tam usłyszałam o blogu LusterkoEm. Przeczytałam cały. Potem znalazłam bloga BeatyWizaż i też przeczytałam cały. Byłam zachwycona. Cały weekend siedziałam i czytałam. I nawijałam Mężowi :P A on stwierdził, że powinnam sama nagrywać filmiki, bo ciekawie mówię i widać, że mnie to pasjonuje. Uznałam, że filmiki to za wiele, bo kto by mnie tam chciał oglądać, ale blog czemu nie. Moje dwie psiapsióły prowadzą to czemu nie. I tak powstał mój blog. Pamiętam jak każdego dnia biegłam do Męża się pochwalić nowym obserwatorem (nadal to robię). Recenzował też każdy post przed jego publikacją.

8. Jeden kosmetyk, który bez zastanowienia możesz polecić każdej kobiecie.
Tusz do rzęs MaxFactor 2000 Calorie.

9. Co obowiązkowo znajduje się w Twojej torebce?
Mnóstwo rzeczy :P Telefon i portfel to podstawa. Klucze, chusteczki higieniczne, tabletki przeciwbólowe, krem do rąk, książka...i wiele innych.

10. Co polecasz na szybki i smaczny obiad?
Mojego Męża ;) Sprawdza się niezawodnie. Może nie jest szybki, ale gotuje smacznie.

11. Czy jest osoba, która inspiruje Cię każdego dnia?
Tak. Mój Mąż. Zawsze mnie czymś zaskoczy albo zadziwi.

Pytania od Anitki:
1. Twoja ulubiona odżywka do włosów?
Zdecydowanie balsam z imbirem MrPotters.

2. Miejsce które chciałabyś odwiedzić?
Jest ich wiele, ale najbardziej to Japonia, Nowa Zelandia i USA.

3. Twoja największa wpadka kosmetyczna?
Zdarzyła się całkiem niedawno. Byłam na konferencji w Austrii i z racji zimna (luty) nałożyłam sporo tłustego balsamu do ust. A potem chciałam być piękna, więc dodałam szminkę kolorową. Zrobiła się gęsta maź, która wyglądała dobrze, ale niestety na zębach również. Trzy osoby (teatralnym szeptem) mi zwróciły uwagę, że mam szminkę na zębach. Dziadostwo nie chciało się dać usunąć potem z ust.

4. Ulubione perfumy.
Cacharel to chyba ulubiona firma, bo lubię AmorAmor i Noa. Poza tym zdecydowanie ulubione to Versace Bright Crystal i Chanel Mademoiselle.  A z tańszych opcji Pur Blanca z Avon.

5. Czy korzystasz z usług kosmetyczek?
Zdarza mi się.

6. Czy uważasz, że przyjaźń między dziewczyną a chłopakiem istnieje?
Jest trudna, ale zdecydowanie osiągalna. Mam kilku przyjaciół facetów. Najlepszym przyjacielem jest mój Mąż. A co do innych Panów - jest ich kilku, ale prawie wszyscy żonaci/w związkach. Bo jednak w takiej damsko-męskiej przyjaźni prędzej czy później ktoś się zakocha. Mój Mąż też był najpierw moim przyjacielem... :)

7. Ile par butów posiadasz?
Sporo, ale bez przesady. Nigdy nie liczyłam ile dokładnie.

8. Dużo wydajesz na kosmetyki?
Różnie. Czasem dużo, czasem mało. Ale pewnie z 100-200 zł miesięcznie będzie. Bardzo dużo zależy od tego co mam do kupienia. Zdarza się, że wydam 30 zł w miesiącu, a zdarza się, że 200 zł.


9. Bubel ostatnich tygodni, miesięcy to...?
 Żel pod prysznic Isana z passiflorą i masłem shea. Katastrofalny. Kolorowa woda.

10. Czytasz aktualnie jakąś książkę? Jeśli tak to jaką?
Tess Geritsen "Autopsja", Markus Zusak "Złodziejka książek".

11. Jakich kosmetyków masz najwięcej? cieni, róży, podkładów, lakierów?
Zdecydowanie lakierów i cieni do powiek.

Ponieważ większość z Was już tego Taga robiła to nie taguję nikogo :)

11 komentarzy:

  1. też uwielbiam amor amor :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przestroga przed Isaną na pewno się przyda. Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę jaki dobry mąż :D pożyć ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Kochana, że odpowiedziałaś na tag:) Ja jestem zbyt złośliwa, ale staram się to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  5. sporo pytań;D
    dodaję do obserwowanych i zapraszam od mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne pytania i odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Heh...skad ja znam pomadke na zębach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. To nic tylko pozazdrościć męża :D

    OdpowiedzUsuń

Proszę, zostaw komentarz. Bardzo lubię je czytać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...